niedziela, 18 maja 2014

Restaurant Day - relacja i podsumowanie

W sobotę pierwszy raz brałyśmy udział w kolejnej odsłonie Restaurant Day w Poznaniu. Kto był, ten wie, że było ekstra. Kto nie był, pewnie przestraszył się pogody, a szkoda. Impreza rozkręciła się na zapleczu osłoniętym od deszczu i wiatru. Poniżej linki do relacji z imprezy oraz zdjęcia. Jedno jest pewne - to nie był nasz ostatni raz na Restaurant Day. Prosimy o uwagi odnośnie menu, napiszcie co smakowało i co warto powtórzyć ;)

http://poznan.naszemiasto.pl/galeria/zdjecia/restaurant-day-poznan-2014-smakowitosci-w-kontenerart,2275014,galeria,t,id,tm.html#material-artykul

http://www.codziennypoznan.pl/restaurant-day-deszczowo-i-smacznie,12422,2,akt.html#.U3ednZyuP-t 

Ostatnie przygotowania

Tarta z chorizo, zielonym groszkiem i fetą

Weki c.d.

Weki

Podobno była dobra ;)


Ożywiona dyskusja

Ciąg dalszy dyskusji :)

Jedna z pierwszych klientek

2 komentarze:

  1. Naprawdę było ekstra! Zdecydowanie ponad moje wyobrażenia jak może być na takiej imprezie. Wszystko co jadłam i zabrałam do domu było pyszne. T., mąż znaczy, jęczy, że tarty z parmeńską nie wziął na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt-pogoda była pod psem , trudno . Ale impreza fajnie pomyślana, jedzonko smakowite ( i rozmaite), dziewczyny zaskoczyły mnie pysznymi tartami, a weki - ech, sałatka ogórkowa to dla mnie nr 1 ! Byli młodzi (i całkiem maleńcy) , starszyzna też deszczu się nie wystraszyła. Obiadu nie musiałam gotować, bo pojedliśmy smakowicie.Czy potrzebna jeszcze jakaś rekomendacja? Koniec i bomba , a kto nie był ... trąba !!!

    OdpowiedzUsuń